Vilken vild helg det blev!!!

Jag bloggar ju fan inte på helgerna längre har jag kommit på^^
Men ni kanske är lika upptagna som jag är på helgerna så det kanske inte gör något?
MEn jag ser att ni är här inne ändå och läser hihi:)
Är det någon som har tänkt att kanske kolla igenom mina inlägg ifrån början någon gång?
Bara ett tips om ni vill ha något att läsa/störa er på:)


Jag skulle ju ha åkt till stockholm i helgen men pga av att jag hade sån jävla feber och skit kände jag att jag inte palla gå all in så att säga..

Men sen ringde madde..... Åh då blev de kört partykatten joanna och var ju med på.
Sen ringer emma helt otippat!? hon brukar ju alltid jobba  men så vi drog till ritz, och jag skulle sova hemma hos joanna med madde i hennes lilla 90 säng som även är uppblåsbar som hon haft så länge tills hennes nya super
stora säng kom hem:D

Så jag och madde drog hem dit och sängen stod ju i köket för de fattades stolar vid bordet när vi blev så många..
Så a det blev ju fan kaos!!
Jag och madde flytta en säng på fyllan?
Det gick inte bra men det gick!!
Fick lite skrattattacker och typ dog..
Sedan skulle vi göra mackor, och hitta ingen kniv till gurkan så vi fick klippa gurkbitar helt enkelt.
Sen hade jag tydligen lagt in min macka i kylen då jag inte alls kände för att äta längre så jag gick och  la mig i stället..
och när madde fråga vart jag gjorde av min macka så hade jag bara svarat Borta !?

Sen i lördags kände jag mig nästan frisk ju:O
vaknade inte upp förens vid 6 tiden på kvällen, sen var det bara att göra sig i ordning så kom brudarna;)
Joanna,madde och lollo WOHOOW!!!!
När joanna och madde stod och rökte ut mot terrassen så kommer det typ 8 killar och ba tjaaa jag har nyss flyttat in här så ja vi gick dit och sa hej till dem sedan var det dags att gå hem och fixa de sista för utgång som blev på strömpis så klart!! traditiooon på lördagar;)
Mjaaau hihi
Var inne i det där kungarummet de gjort det va mysigt men inte det ULTIMATA party trycket där inne tycker jag.
Men perfekt förfest ställe helt klart, eller när man vill ha dricka fort;)
För det vill vi juuuuee!!!

Sen i söndags kom danne och maddiii hit och käkade lite och bara snacka, riktigt soft jag var ju som sagt helt slut som artist, och så kände jag av i vänster bröst typ hela bröstmuskeln var spänd och gjorde lite ont, sen på natten mot måndagen vaknade jag av att det gjorde så in i helvetes ont, så jag har legat med feber, och ont hela dagen i går men idag känns det bättre men är fortfarande öm!?
och så har det börjat blivit spänningar i högerbröst med så funderar på om bröstmusklerna släpps så mina bröst får den formen de ska ha:)
hoppas på det:)
Mjaau!!

Det går ju oftast lite vilt till här hemma på kvällarna så kanske är det med!?;)
Att de fått nog och strejkar :P
redan lixom bara efter 2 månader hihi!!!

Snart är det dags för TUTTKALAS!!!!;)




lite bilder från i helgen, de andra vågar jag fan inte lägga ut typ som maddes naken bild på mig HAHAHA!!!!
Nä jag har ju trosor på mig men aa haha helt galet!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0