Göra er till lags..med halvnakna bilder..

Något jag faktiskt nu kommit fram till är att alla killar som skaffar tjejer på fb som man typ vart polare med ett bra tag börjar dryga sig, (eller så sitter hon bakom skärmen) och skall försöka klanka ner på ens halvnakna bilder man har där.
Ja men de med kläder på missade du dem eller?;) Tydligen.. MÄRKLIGT!?










A jag tror ni fattar massa bilder med KLÄDER,
Eller är påklätt endast i hel täckande kläder så som jeans, legging och stor munktröja?
Eller allt som inte har urringning eller kanske bara i vissa poseringar är det påklätt?

För oavsett om jag har kläder eller ej på mig så är det ju fel, för jag står och poserar eller gör något annat som anses sexistiskt..

Så bara attacceptera folk jag är SEXIG helt omedvetet;)
'


Men oavsett vad jag har på mig, så är det för sexigt,slampigt,halvnaket och ja fan vet allt va ni kan slänga ur er, bara för att man lyckas ha ett par bröst som sticker ut ur kropen..

Som exempel när jag och Michaela jobbade på elmia, då hade vi leggings, Och ett långt linne och blir kallade för halv nakna!? men vaddå lixom haha
Det är inte halvnaket någonstans..
Ska man inte ens få stå i linne!?




Efter att ha skrivit ut att jag exakt hade 900 obesvarade vänförfrågningar idag, som jag måste klicka bort blir det ett herrans liv i spekulationer i vem som la till vem drama helt plötsligt.
Och här har ni
till och med 901 obesvarade


Så detta är folk som vill lägga till mig inte som jag lagt till OK? har vi alla fattat detta rätt nu.

Och en annan sak är att vill man inte ha mig på fb efter att ha lagt till mig så TA BORT mig.
Det sparar massa tid och plats för andra trevliga och framförallt folk med respekt som jag kanske vill ha på min fb:)


Bara ett tips;)

Aja förstår inte vad jag egentligen ville få fram med det här inlägget kanske bara lite moral och fakta kanske!?

Så nu till en
HALVNAKEN BILD OCH VIDEO!!!


/>
ÅH ska ni gråta nu?
Går livet under?
Har allt hopp försvunnit?

Då jag en lösning: SÖK HJÄLP fö faan!
Och lägg tid på någon som BETYDER något för ER i stället.







Kommentarer
Postat av: Tomas

Stå på dig. Du e snygg och sexig. Folk e bara avensjuka

2011-09-30 @ 17:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0