Mullig eller smal.

Observera vad jag tycker är mulligt eller smalt, detta är i mina ögon.

Jag har börjat tyckt att mulliga tjejer är väldigt vackra med kläder på, det är så mycket mer former.
och det ser väldigt kvinnligt ut.

Men där emot inte utan kläder på.
Tycker inte detta är speciellt smikrande.


Men sedan finns det dem jag tycker är för smala..



Ingen röv, inga bröst men ganska så sjysta ben..
Ser inte spec vackert ut i min mening..

Dessa kroppar är typ snyggast enligt mig:)
Men självklart är det snyggaste det man själv trivs i;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ful, bara så du vet ;) :P

2011-09-24 @ 21:07:48
Postat av: Emma

hahahahaha kolla ditt fejs din jävla stink råtta!!! :D

2011-09-24 @ 22:03:00
Postat av: Anonym

du är ful och det är inget vi bara säger för att vara elaka. Du är ful på riktigt..

2011-09-24 @ 22:43:50
Postat av: Bella

Tjo! :) Fortfarande inte sugen på en ny bloggdesign? :)

2011-09-25 @ 16:23:59
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: katrin

sant faktiskt :)

2011-09-27 @ 18:23:08
URL: http://katrinorrell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0