Äntligen framme i oslo/ tutt kalaaaas!

Sådär nu är vi äntligen framme i oslo efter mycket om och men...
Sj är ju typ de SÄMSTA man kan ha att göra med..
Och sist jagh skulle till oslo nästan exat ett år sen (på söndag) skedde samma sak..
Komiskt!
 
Så vi började åka ifrån örebro vid nio och skulle vara framme runt halv 3 tiden...
Istället var vi framme vid halv 8 tiden..
Jahapp...
 
+ att vi fick åka buss från karlstad
 + att ena fönsterrutan vaqqr helt paj och inte ens satt fast i bussen så den typ fladdrade...
Skit bra dag NOT!
 
Men nu är vi framme och har redan hittat en strippklubb wöhööw!
Solen skiner och det är verkligem mycket varmare här än hemma:)
 
Så nu ska vi ut på stan och kolla läget.
 
Imorgon är det dags för nya tuttar för rebecka!!!!
Jag är så jävla glad för hennes skull.
Vet precis vad hon går igenom och känns verkligen toppen att hon gör på samma klinik som mig, så jag lättare kan hjälpa henne:)
 
Ja på söndag fyller mina ett år känns helt sjukt vad tiden går fort^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0