Blottarn sara.. att jag aldrig lär mig!

Gomorgon på er sööötoooosar!
 
Idag har jag sovit ganska länge, sista dagen på sjukskrivningen så i morgon kör jag igång me min älskade svets igen<3
Gick upp och tog ett bad sedan så gick jag och la mig igen^^
Finns det något bättre än att bädda ner sig i sängen nybadad?
Eh ja de finns en sak...
Äta glass naken i sängen^^
 
På morgonen så gillar jag inte att ha kläder på mig, jag springer alltid runt i trosor och topless,,
och efter en stund kommer jag på FAAAn jag har ju grannar:/ att jag aldrig lär mig fan.
Därför de e så skönt me hus på landet så ingen kan se...
 
Är typ 3 gången jag lyckas se att någon verkligen glor in från andra huset i denna lägenhet...
Lika så i gamla lägenheten, grannarna rakt över såg in och jag vaknar och ser hur grannkärringen verkligen glor in när hon målar fönsterna..
 
Hennes gubbe målade sen fönsterna 3 gånger den sommaren
 
Ny ruffad^^
..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0