det svider till där kniven skar...

Hej på er.
 
Jag kan börja med att säga att jag absolut inte är perfekt någon stans.
Detta kommer bli ett otroligt långt och komplicerat inlägg för er som inte känner mig privat.
Men jag bara måste få skriva ur mig detta..
 
Jag har funderat väldigt länge om om jag ska det men ni läsare borde självklart också få en inblick i hur jag kan må och känna mig ibland..
 
År 2012 vilket skit år, jag hoppas nästan på att jorden går under för jag orkar verkligen inte ett skit mer.
 
Jag vet knappat vart jag ska börja,
men jag valde att gåvidare med mitt liv i början av året då jag kände mig instängd,trängd och olycklig..
Det var inte längre jag som styrde över mitt liv.
 
Och jag vågade göra detta och kände mig inte ensam eftersom jag hadde mina "vänner" brevid mig..
En av dessa ställde upp otroligt mycket för mig, när det var som värst.
vilket jag är otroligt tacksam över och var...
 
Jag pratade med henne såklart om allt med uppbrottet om mr som hon själv inte alls gilla..
 
Men va händer?
 
Hon går hem och ligger med han, som BARA va kompis och du som var min vän?
 
Och jag som har så jävla svårt att lita på folk i över huvud taget. som verkligen trodde du va en "vän"
 
Som man senare fick höra en massa saker du sagt, och hur falsk du var..
 
jag är så otroligt arg,besviken,hatisk men ändå så saknar jag denna "vän" och tänker på henne...
Men när man tänker lite till så förstår man ju att jag saknar ju något som inte finns..
 
vilket gör mig ännu mer vilsen för jag förstår bara inte hur man kan vara kompis och bo med någon man inte ens tycker om egentligen..
 
Dagen efter fick jag ett otroligt tråkigt, jobbig,tungt besked..
Som kom som en chock...
Men jag kommer aldrig mer göra dig besviken.. <3
 
Straxt där efter fick jag göra mig av med Mitt hjärta, Min lilla Mufflon..
Då jag flytta hem till pappa han var allergisk. och samt att alfons blev ledsen och deprimerad efter allt som hänt..
 Där efter trodde jag inte de kunde bli värre
.
Allt var rasat, hjärtat totalt krossad, livslust totalt 0 och man funderade många gånger på om det verkligen är meningen att man ska leva såhär olyckligt.. eller leva alls..
 
 
Plötsligt kom det in en massa härliga människor in i mitt liv, som faktiskt gilla mig för den jag är.
Vilket jag hade slutat trott på..
Detta fick mig att ändra min syn på mig själv ett litet tag..
 
Började sakta men säkert dra dit min lilla lilla bit i hjärtat drog mig.

Fick lägenhet + fast jobb vilket var en lättnad..
 
Efter detta,får vi ta bort hästen vi haft i 9 år...
totalt krossad ännu en gång..
 
Allt bara byggs på och på och på...
 
Till slut rasar man, börjar skada sig själv för man tror att allt man gör är fel
Man duger inte till något, man litar inte på någon och är livrädd för att ens våga öppna käften..
Pga av just dessa saker som hänt..
 
 
Allt är skit och i morgon får jag reda på om jag har cancer eller inte.
Livet är så jävla underbart..
 
Känns som jag behöver komma bort, se något nytt och våga se värden med andra ögon..
Men här känns det omöjligt.
 
Men de är något som håller mig kvar, att finnas där för dem som behöver..
Vissa saker kan man inte styra över..
 
Men endå vill jag inte alls va kvar i Sverige, för här får man skylla sig själv så fort man har silikon,fejk läppar eller är modell...
 
Och just pga av detta så kan jag verka hård som människa vilket jag är när det väl gäller.
Och det är pga av alla jävla människor där ute som inte vet vad ordet respekt betyder.
Klart jag fäller ut taggarna...
 
 
Nu är jag här igen, jag vet vart jag ska men inte hur jag tar mig dit.
aldrig utan mitt Hjärta, brukar jag säga.. frågan är om jag ens har något kvar..
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tricia

Var stark! Efter regn kommer solsken och du är en så pass stark tjej att du kommer att klara av det! Ibland tappar man hoppet om livet men allt löser sig Sara, det gör det alltid. Jag hejar på dig ska du veta, du är en av mina största idoler!

2012-08-23 @ 21:38:22
URL: http://justawhisper.blogg.se
Postat av: Andreas

Sanning och värdighet mitt inne i det djupaste mörkret. Mitt hjärta blev djupt rörd av din uppriktighet, ditt mod att dela med dig om ditt liv.

I slutet av April detta året hade jag det själv enormt jobbigt. Nästan hela mitt hjärta var förgiftat, endast en svag liten låga fanns kvar.

Men något hände mig och nu är jag starkare än någonsin. Jag håller på dig Sara. Låt inte avundsjuka människor förstöra ditt liv. Försök hitta människor som får dig att växa och må bra.

Postat av: anton

rensa upp bland dina vänner och ha kvar dom som får dig att må bra, och folk som dömmer dig utan att känna dig pga du valt att ha sillisar osv. ah hur jäkla bra är dom trögskallarna då som inte ens ger insidan en chans.
alla går igenom jobbiga saker, "you can break down a woman temporarily, but a real woman will always pick up the pieces, rebuild herself, and come back stronger than ever"

2012-08-23 @ 22:08:18
Postat av: Madfox

Jag beklagar det inträffade med uppbrott, vänner som sviker och förlusten av djur (vilka jag oftast känner som familjemedlemmar själv). Världen är långt ifrån jämnt balanserad men det är min tro att det blir rätt i slutändan, mycket för att vi blir bättre på att sålla bort sådant som tynger oss.
Du verkar inte vara svag på någon punkt, även om det förekommer svackor, så jag tror du klarar det. Djupa andetag och en dag i taget.
Vad gäller cancern så håller jag tummarna för att det löser sig.

2012-08-23 @ 23:55:09
Postat av: jenny

Starkt gjort att dela med dig om allt sånt :)
Suger att det ska finnas sånna idioter som kan spela ens vän så himla bra men egentligen bara vara fylld med lögner. Men man får försöka se det som deras förlust. Tråkigt för dom att dom inte lyckas med en så simpel grej som att leva ett ärligt liv lixom. Måste väl vara nån oupptäckt sjukdom typ.
Och samma sak gäller ju dom som har problem med andras utseenden och val i livet. Vad är anledningen till att dom bryr sig om vad någon annan gör med sitt utseende, om inte avundsjuka? Herregud det är ju inte dom som opererat tuttarna, det är DU, deras kroppar ser ut precis som vanligt så dom kan va lugna! Bittra jävlar, hitta på nå kul!
Iallafall, kom ihåg att man oftast blir starkare som person när man tagit sig igenom något jobbigt. Och ifall man är på botten så kan det bara bli bättre. Försök var glad över att lite skit har rensats ur ditt liv istället,, plats för mer BRA skit! ;)

2012-08-24 @ 00:24:56
URL: http://trolllbolll.blogg.se
Postat av: Filip

Inget illa menat - men du har en blogg där du skriver att alla vill vara som du, du är perfekt, du är bäst osv.

Sedan skriver du ett inlägg som är förvisso lite av en snyfthistoria - men som mer bekräftar det faktum att du faktiskt bara är full av skit och skriver för att få läsare.

Falsk.

Ännu en tråkig bloggare m.a.o

2012-08-25 @ 15:15:29
Postat av: Natta

Det kommer och dina drömmar kan du säkert uppfylla någon gång och det är så bra att du står på dig! Så himla starkt och du som vinner på det, inte dom som sårar dig! Jag önskar dig all lycka som sagt och att dina drömmar slår in till sist! Du kan om du vill! :)

2012-08-29 @ 15:39:29
URL: http://Bailo.blogg.se
Postat av: Malin

Försök att lägga fokus på ditt inre värde istället för bara det yttre för kikar man genom din blogg är det enbart yta. Operationer, fillers, löshår, övertuperat hår, tonvis med smink och utmanande kläder och porriga poser. Jag menar inget illa men mår man som du gör kan det vara väldigt farligt att i längden bara bekräfta sig själv via sitt utseende, det är ett vanligt tecken på att något saknas inuti. Fortsätt blogga men skriv om intressanta saker, skippa alla utmanande bilder och lägg gärna fokus på annat.

I all välmening och hoppas du mår bättre snart och blir frisk :)

2012-09-03 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0