Folk vill bara förstöra andras liv..

Fick sluta tidigare idag då jag vart på kurs idag.
Så jag drog hem och sov i vanlig ordning, ursh jag förstår inte varför jag är så trött jämt undrar om de har med cancern att göra?
eller om det helt enkelt bara är för hösten är här..
 
Skulle vilja tipsa er om en dokumentär om modellen katie som blev utsatt för en syre attack efter att ha träffat en otroligt vidrig psyksjuk pojkvän som var underbar till en början tills hon nekade honom sex..
 
Svart sjuka och kontroll behov är så otroligt vanligt nu för tiden och inte bara med ens partner, de förekommer även bland vänner..
Folk kan inte längre se eller låta andra lyckas med något..
Saken är ju den att alla kan lyckas det handlar bara om att våga, vilket folk oftast inte vågar..
 
Dokumentären heter katie -förlorad skönhet och finns på tv4 play bland annat.
 

Kommentarer
Postat av: Madfox

Såg en del av den (missade början), fick inte veta vad som hänt. Så han spårade ur för att hon sade nej till sex?

2012-08-29 @ 15:32:45
Postat av: Elise

Var mer än på tv4play kan man titta på det?

2012-08-29 @ 19:28:37
Postat av: Magnus Svensson

fy fan...

2012-09-05 @ 23:14:26
URL: http://www.mazstudios.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0