hur många kilo tuttar;)

La ut lite bilder på fb från fredagens party, då jag för övrigt var på noise med emma och så.
;)
de intressanta va att jag fick några hatmail, och så klart störande mail om hur mycket jag opererat om dem osv.
kul att folk ska bry sig så mycket om mina tuttar, borde döpa dem och göra en egen kändisblogg om just dem^^.
Men jag kan stolt säga att jag inte opererat om dem, utan gått upp i normalvikt och de har satt sig på mina bröst;)

Kan ju inte bli bättre i min mening:)
 
Skulle inte vilja göra om dem eller göra större så ni kan va lugna..
Jag var ute efter att förbättra och inte förändra de e en viss skillnad:P
 




 
 

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Snygg blogg!
Lust med ett länkbyte? :)

2012-08-28 @ 21:34:08
URL: http://lizzievargfrost.blogspot.com
Postat av: Madfox

Men, gawd, så rätt det kan bli! :o

2012-08-28 @ 22:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0