Nytt sexigt träningsknep! ;)

Nu ska jag berätta för er något jag kommit på aldeles själv;)
hehe att gå i klackar vet alla e bra träning för både men och balans, men nu ska jag berätta något som verkligen TAR fort på era lår..
 
Håll i er tjejer..
riktiga tjejer älskar högklackat.
Ta på dig dina högsta platåklackar och sätt dig på cyckeln och cyckla iväg.
Shit vilken träning, ser ju sjukt löjligt ut men endå försök ge dig ut där ingen kommer se dig så indirekt:)
 
oretuscherad bild från studio plåtning med linus:)
 
LOVE your SHOES<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Michaela Anita

Snygging! :)

2012-08-30 @ 12:36:39
URL: http://www.mondoblog.se/michaelaanita
Postat av: fredrik

du är så vacker på alla bilder :) <3

2012-08-30 @ 14:20:42
Postat av: Anonym

du ser ut som en häxa i nån disney film...

2012-08-30 @ 22:09:42
Postat av: Niclas på fb

Du e grymt vacker & snygg+att du har sexiga tår av de jag kan se. :) ;)

2012-09-05 @ 10:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0