Turn on/off på killar o tjejer?

Vad krävs egentligen för att man ska gå igång lixom..
Inte bara sexuellt utan för att man ska fastna för en person..
 
Så vi gör så här kommentera gärna eran egna lista här
 
Och efter som jag är tjej, så skriver jag om killar:)
 
Turn on:
Ärlighet.
Självförtroende
intelligens
självständig
humor
temperament
hygien
Spontan
och lagom svartsjuk...
Välvårdad /hår raka sig osv.
fit
tatueringar
fina ögon
och stor snopp
...
HAHAH
 
 
 
Turn off:
Brud spanande
Data/ spelnörd
Dryg
skryt
Slagskämpe
egoistisk
oärlig
snål
översittare
trög
blyg
orakad
ovårdat hår
dålig klädstil
lat
 
Det va min lista jag kom på nu haha:)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0