En busig sara;) - NYTT LÅÅÅNGT HÅR;)

Ja igår va ju alla vänner hemma hos jocke innan vi drog ut:D 
 
Sjukt spårad kväll haha
Här försöker jag ta en bra bild på hur håret blev men jag kom fram till att jag inte kunde se bra ut just då, så därför muppar jag i stället!
 
och vi får typ stördaste taxin chaffisen till krogen..
Han snacka om hans jävlafyrkanter och hur han har haft sex med massa brudar och efter varje berättelse säger han men de kan inte säga att de var våldtäkt man ba WTF!?
va äre för feeel lixom haha
 
Sen inne på krogen så fick vi värsta porrhörnan,och efter dt ska jag beställa i baren och då börjar 2 snubbar fråga mig om vilken dinosarie jag skulle vilja va!?
sen står de kvar vid rond två och ska klaga på hur fort jag dricker haha
ERSH!
KÖÖÖR BARA:D 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla din käring sluta bete dig som en fjotis blir fan äcklig av det jävla uppmärksamhet beroende oj jag skulle yani ta kort på håret istället flashar jag ut mina bröst jävla silikon

2012-12-25 @ 16:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0