Få tillbaka ditt naturliga hår utan tillskott.

Sedan 2008 har jag regelbundet haft hårförlängning, började med att använda clips, sedan vax och till sist loop hair.
 
Innan jag satt i kreatinvax så hade jag faktiskt riktigt långt och friskt hår, tills jag skulle ta ur förlängningen och fästa om slingorna.
när jag ser att jag plötsligt har axellångt hår då jag tidigare haft längre ned än bh bandet... efter det har mitt vart typ dött..och vägrat växa...
 
Kan även säga att jag överkonsumerat hårspray och hårprodukter..
och inte tidigare förstått hur viktigt det är att låta hårbotten få andas.
Detta skedde i thailand förra året där jag satte i loop hair som jag hade i i 6 månader. och när jag tog ur förlängningen var det som en chock.
Mitt hår hade växt mycket för att vara mitt hår.
 
Efter detta kändes mitt hår väldigt tunt och kort så klart va ju 70 cm som försvann..
så då gick jag och sydde in 50 cm som nu e lika långt som mitt vanliga hår.
 
 
Så mitt tips är att inte använda för mycket produkter i håret och om du gör det så tvätta bort dem snarast:)
Jag undviker att använda värme på mitt hår i dem mån jag kan, och fönar ogärna håret..
 
Så är hårolja ett måste:)
 
 
SÅ utan kost tillskott och alla dessa mirakelkurer så växer mitt hår:) men det tar ju som sagt några månader innan det ger resultat men nu e jag jätte nöjd:)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: rebecca

vad för slags hårolja? :)

2012-12-17 @ 15:27:13
URL: http://rwaara.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0