Hoppas på något så mycket bättre 2013 men till vilken nytta?

Varje år när det närmar sig myår så bara hoppas man att nästa år ska bli såååååå mycket bättre.
Så tror man att precis vd 12 slaget så blir allt helt fantastiskt....
Meeeeeeen nu funkar det ju inte så.
 
År 2012 är nog det värsta året någonsin men men några få positiva saker som är bestående..
Men när jag tänker tillbaka blir jag mest förbannad..
Det är så mycket saker jag inte kunnat styra över som gjort mig så totalt jävla iskall, jag vågar och kan inte lita på en enda jävel.
Det tog mig flera år att ens våga släppa in människor.
och jag fick verkligen kämpa med att försöka våga göra det...
Det var enormt påfrestande och krävde så mycket tid av mig..
 
 
men raserades och nu känns allt hopplöst och att man är tillbaka på 0 igen..
ibland undrar jag om jag ens kommer lägga ned någon energi på att ens försöka lita på någon igen.
eller om jag ens vill..
 
men jag vill inte sluta som den människan jag alltid funnits med, att kunna bli så tom inombords.
Och den människan jag senast såg va så tom är nog totalt död nu.
iallfall i mina ögon.
 
Och tillslut börjar man tvivla på sig själv, när man är så pass nere och självklart kommer då ormarna fram och biter tag i en gång efter gång och skall berätta för en hur man skall vara,göra och känna...
Jag är inte elak ,jag går inte bakom ryggen och jag försöker behandla människor som jag själv vill bli behandlad.
men jag är inte mer än människa.
 
Även jag vill bli respekterad även fast jag valt att bli offentlig och ta mina bilder,dansa och göra det jag älskar..
Det är det positiva att jag fortfarande håller på med något som man själv mår bra utav.
Och jag tänker efter före,alltid!
 
Jag är inte någon slags eskort, för att jag åker runt med tjejerna jobbar och sover på hotell.
jag är ingen strippa för att jag dansar med kläderna på.
Och jag är ingen hora bara för att jag tar lättklädda bilder,jag ser sex som något OTROLIGT personligt och inget man går och har med vem som helst.
 
Men jag är glad att det fortfarande finns saker som driver mig mot en framtid, en kort stund ville man bara ge upp men jag kommer se till att ni som behandlat mig som detta år kommer krypa på era knän.
Va så säker..
Men det är inget jag kommer lägga allt för mycket energi på utan de kommer komma av sig självt.
 
KARMA 
<3
 
Framtiden är ljus och oavsett hur mycket någon hatar,avskyr eller försöker trycka ned..
Så kommer de som håller på så, alltid ligga under mina klackar... 
Så akta så jag inte trampar till.
 
Och det måste verkligen svida för dessa för att jag trotts detta tuffa år mår bättre än någonsin
Så well 2013 kommer bli ett spännande år;) YEAH!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: samuel

Hej du har så fin blogg,,, önskar dig ett fint gott nytt år

2012-12-30 @ 16:23:28
URL: http://samuelku.blogg.se
Postat av: Annso

Det kommer alltid finnas motgångar, tyvärr.
Men livet är en lära, så man lär sig av motgångarna, & hur man själv ska hantera dem.

& självklart kommer det alltid finnas människor som gör livet surt för en, men karma tar dem, det är bara att vänta, så som du typ sade^^

Du är en stark person & gillar starkt det du gör,
annars skulle jag inte följt din blogg!;)
Gott nytt i förskott
kramar <3

2012-12-30 @ 16:24:17
URL: http://littlecherryy.blogspot.se
Postat av: Nucke nuckelinho

Glad att jag fick lära känna dig iaf så helt skit var ju inte detta år heller :)

2012-12-30 @ 18:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0