Kört för er som hatar fejk bröst- alla älskar fejk.







Detta har jag funderat länge på att skriva ett inlägg om.
Men inte riktigt gjort det efter som det anses "stötande" och många tar illa upp.
MEN!

Vaffan det är ju upp till var och en vem som vill ta åt sig eller inte.

Sedan jag gjorde mina tuttar fick jag höra att fejk är fel, fult mm.
Inan frågade många om jag hade silikon för de var så fina..
men nu när jag har silikon så är de fula för de är fejk.

MEN!
jag behöver ju inte pusha upp dem och fylla min bh med en massa annat jävla skit för att de ska se stora och fejk ut.

För alla gillar vi fejk looken även om vi vägrar att erkänna det.
För naturliga bröst har inte den där "klyftan" som de flesta kvinnor gör allt för att få.
skulle ni gilla naturligt så skulle ni inte ens behöva ha en bygel bh. utan då skulle ni ha en vanlig "soft" bra
Som är lite som en sportbh.

Så alltså: det är fel att vara fejk. tycker de flesta..
men då undrar jag är det inte mer fejk att fejka att man har fejk?

När jag tar av mig min bh så blir det ju ingen obehaglig överraskning för killen lixom.

För fatta om du går hem med en kille, som säger att han har en stor och den e liten? vad gör du då?
Jo går hem för man blir ju besviken lixom..

Åh tänk då killen som faktiskt tänder och tycker bröst är attraktivt och hon tar av sig sin bh och där försvann tydligen 2-3 kupor och där är det bara små plommon som sitter..


Nu sitter jag ju inte och säger att jag själv inte pushat upp mina tuttar när jag var naturlig (ej opererad)
för det gjorde jag ibland.
och spec efter min abort jag gjorde, de kändes inte alls som innan.

Sedan kan jag ju inte förstå tjejer som gör silikon och ALLTID går runt med dem upptryckta vid nyckelbenen, det ser bara fånigt ut faktiskt ^^


Och de flesta bh tillverkarna hänger ju med på detta fejk, lopp!

De gör bh:ar som är helt vadderade innuti som förstorar 2-3 kupor så en vanlig push up bh kan slänga sig i väggen. och innan de var det "kycklingfileer" silikoninlägg man skulle ha i mm:)

Så ni som ska kalla mig och andra silikonbrudar för fejk.

Tänk på detta!

Kommentarer
Postat av: Nadine

Håller med! Är
Man inte mer fake mot sig själv om man klankar ner på sig själv för att man vantrivs med sina bröst? Isåfall kan alla sluta färga håret, fixa naglar, sola & sminka sig för det är också fake om man ska hårdra det. Fan ta för er av livet & gör det du mår bra av!

2012-12-06 @ 21:57:34
URL: http://nadineaskerblom.blogg.se
Postat av: Lillmeckarn

Tjenare ville säga att du har så rätt i de du säger/skriver... du verkar vara en grymt kul brud XD som är lite "Wild and Crazy" men de e bra att de åtminstone finns någon sådan XD tack å hej de va allt från mig som ja skrev till dig

2012-12-06 @ 23:19:51
Postat av: Danskan

Jag håller med i allt du har skrivit faktiskt!
Folk ska inte klaga på dig för detta du har skrivit för det finns ju sanning i det hela. Fejk är snyggt, that's it!

2012-12-07 @ 01:11:42
URL: http://www.nattstad.se/katrineholstnielsen
Postat av: Evelina

hur mycket kosta dina bröst och var gjorde du dem? :)

2012-12-07 @ 06:33:11
Postat av: Alexia

Det är 2012 och folk hetsar fortfarande upp sig över fejktuttar..who gives a fuck liksom..Klart att fejk är snyggt när det är gjort på rätt sätt...som t.e.x dina.. Men sen finns det ju brudar som lägger i alldeles för stora inlägg så att det inte ser klokt ut..Hade jag inte haft turen o fått mina gratis så hade jag också opererat mig..Men jag är jäkligt tacksam över mina för att dom har snygg form o i bh ser dom nästan ut som sillisar..hade ju inte varit så kul med elefantöron hahah..Men det är sjukt att stora tuttar fortfarande sticker i ögonen på folk..

2012-12-08 @ 03:57:18
URL: http://www.alexias.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0