Snö mys Hemma hos oss

Har vart lite nere idag då alla börjar planera sina familje högtider nu och så..
E lite privata saker jag inte tänker gå in på som känns både ledsamt men samtidigt gör mig otroligt förbannad.
Att man ens har mage till att förnedra någon på det sättet... Ser det enbart som en otroligt svag utväg att få ut sin olycka på.
Men denna gång e det tyvärr sista gången.
 
 
Kan folk inte acceptera mig för den jag är och haka upp sig på det jag gör så får det tyvärr vara.
Då jag är otroligt nöjd med mitt liv så som det är.
Alla har självklart rätt till sin egen åsikt men finns så många sätt man kan säga det på.
 
 
Så har packat upp lite mera saker här i lägenheten, tänkte slänga upp lite mer detaljer/saker som gör mig väldigt varm och lugn i kroppen.
 
Vardagsrummet:
Alkoven:
Hall/kök
 
Till våren kommer vi ta tag i sovrummet då det skall köpas nya möbler sedan tapetseras om då de e jätte fult nu:D
 
Älskar inredning och pyssel faktiskt:)
Nu fattas bara lite rödvin och att älskling kommer hem<3

Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh, vilka fina inredningsdetaljer du har i din lägenhet! Supermysigt! Och stå på dig, skickar styrkekramar.

2012-12-05 @ 20:35:52
URL: http://www.tussilulls.blogg.se
Postat av: netmoe

Hurruu nu e jag lite avis på dig den där lampan med hjärtat på va jävligt nice vart har du köpt den ???
Kan väll mail mig så jag kan också köpa en ;)
Keep rocking

2012-12-05 @ 20:48:45
Postat av: Sandra

Du verkar ha det jättefint hemma! :)

2012-12-10 @ 22:01:24
URL: http://sandraasp.spotlife.se
Postat av: netmoe

Hurruu nu e jag lite avis på dig den där lampan med hjärtat på va jävligt nice vart har du köpt den ???
Kan väll mail mig så jag kan också köpa en ;)
Keep rocking

2012-12-15 @ 16:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0