Svartsjuka flickvänner - underhållande :D

Något man ofta får som modell ärarga mail ifrån flickvänner..
Som denna haha
Och jag kan verkligen inte förstå hur de kan få för sig att jag vill ha deras snubbar!?
Helt allvarligt verklighets uppfattning?
Jag har min underbara och vill inte byta ut honom mot något och även om jag vore singel skulle jag INTE desperat ragga på facebook..
Gulligt att någon ser konkurans iallfall:) 
 
nu ska jag tagga iväg på Jobb i karlskrona kom till statt där vetja:D 

Kommentarer
Postat av: netmoe

Dumma idioter finns det suckers
Men tyvär är inte den siste född än

2012-12-05 @ 20:45:03
Postat av: Chris

Var väl inte nödvändigt att kalla hennes kille för skräp. Hennes egna kommentar räcker för att få henne idiotförklarad.

2012-12-06 @ 23:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0