Bästa dagen på länge, och jag har en hjärna:D

JAg tror jag nyss har kommit på att jag faktiskt har en hjärna:O
För jag har tänkt så galet mycket de senaste dygnet..
Skämt och sido med hjärnan, men ni vet att i sverige är det ju totalt omöjligt att kunna se bra ut och att ha en hjärna samtidigt.
Svenskar måste ju vara skapligt fel avlade isåfall eftersom de funkar att kunna vara smart och snygg samtidigt i andra länder..
Jag längtar verkligen till mars just nu, dels för att jag fyller och sedan för att jag ska börja på min nya gadd.
Har redan tänkt ut 2 till jag ska göra efter ;) haha
men men en i taget.
Denna jag ska göra nu kommer bli grym, har aldrig sett någon annan med liknande...
har även kommit på nya mål jag skall göra, och jag tänker göra det jag tycker är roligt och gör mig lycklig.
Som att tex ta mc kort.
men först och främst ska jag få ordning på mitt boende, men de brukar gå skapligt fort bara man kommer in.
Sedan till något helt annat, jag måste bara få skriva av mig om hur underbara vissa människor i mitt liv är.
och verkligen joanna som tagit mig under sina vingar nu när det vart som tuffast för mig.
Med seperationen och allt.
Sedan finns det många tankar som snurrar om kring i mitt huvud som jag verkligen inte trodde var möjligt NU.
Men känns de bra kan de ju vara värt att satsa? eller ska man hålla ut och vänta kanske inte ta de första bästa...
Allt snurrar men min magkänsla e för bra för detta beslut just nu:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0