Kissarna på äventyr..

Dena helg blev allt annat än lugn..
Ifredags drog jag ocg joanna iväg på stan och fixa massa bland annat hårfärg till mina slingor lite smycken alkohol, solning och sånt..
Sedan var jag så varm och förvirrad och lyckades kalla mina öl för bärs i ölen.. När jag egentligen skulle säga att jag skulle ställa in mina bärs i kylskåpet..
börja bra;)
sen drog vi och skulle kolla film vilke sluta med att alla somna, sen vakna vi av pizza budet som kom. Så vi åt och somna igen haha:D
PÅ lördagen drog vi tjejer till boda borg och körde loss, och vi som skämtade innan om att jag skulle fastna med mina tuttar överallt kan även meddela att JA det gjorde jag och jävlar att jag fortfarande har ont i dem:P
Men var iallfall askul!
Detta blev min lunch:
Sedan drog vi till alex och började fixa oss och vid halv 9 på kvällen var man i bra jävla form, fy fan alla var verkligen skit fulla haha.
Var grymt skönt folk i kga så de levererade på rätt så bra får jag lov att säga, så där roligt har jag inte haft på bra jävla länge..
På söndagen ville man inte ens tänka tillbka på allt som hände haha ;)
Och så klart så ska madde gå upp vi 7 tiden och väcka alla, sen går hon och lägger sig och tror att vi ska vara tysta för att hon ska få sova:P
No,no..
Jag vaknade förstås upp med min kisse mamma joanna brevid mig i soffan, e märkligt vi sover ju varje natt med varandra och när de finns en hel lägenhet att lägga sig vart man vill i så dras vi iallfall till varandra..
Men det är väl så kisse mammor gör tar hand om sina små ungar!^^
Väl hemma blev de att sätta sig och dö i duschen, återupplivades ganska så fort och magen började skrika efter mat.
Så drog och fixa krubb och kolla på UFC och ögonen började falla ihop runt halv 10 tiden, så jävla slut hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0