Slicka inte på ett fruset balkong räcke..

Igår kväll så kom joanna snuttan hem så vi tog oss lite bärsh och softa, vek tvätt lyssna på musik och bara mös.
Sedan när vi går ut på balkonen och ska röka, så såg jag att räcket va lite fruset och kom med en unik ide om att kanske slänga upp pattarna på det för att se om de fastnar.
Då säger joanna att hon inte alls tror att de e så kallt att man fastnar och sätter fast tungan lite snabt och jo hon fastnade lite, så jag va åxå tvungen å prova men inte fastna jag direkt.
HAHA plötsligt trycker jag fast hela jävla tungan där och sitter fast, jag börjar givetvis asgarva å de rycker i tungan så jag får panik och tror den ska slitas sönder
Så joanna springer in och hämtar vatten fort som fan och jag står där ute som ett fån, och gör allt för att flåsa och dregla bort isen. och tillslut lyckades jag komma loss..
Så slicka aldrig på ett räcke, de e inte alls som när man va liten...

Kommentarer
Postat av: Tim

ahahaha vilka idéer man kan ha

2012-02-18 @ 14:29:08
Postat av: Anonym

haha man kan inte annat än skratta! Men sen kom ja på att ja har hitta på liknande ideer XD

2012-02-18 @ 16:31:25
Postat av: Dennix

HAHAHAH fan va smarta ni är då :P

Synd att ni inte filma när du satt fast där för det hade jag lätt velat se hahaha. 25 spänn??

2012-02-19 @ 15:30:04
URL: http://dennix.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0