Svar på frågorna i bloggen del.1.

JAg gjorde såhär att jag svarar på alla frågor ni kommenterat här på bloggen i ett vanligt inlägg.
och de som är på min mail svarar jag på i en videoblogg:)

Kristoffer S

favo-sex? komer du va me på elmiamässan i april?

Svar: Mitt sexliv har du inte med att göra, men att vara med någon jag tycker om är bäst! Nej, Inte vad jag vet än så länge. Jag har fått en del förfrågningar men har vart rena skambuden och sånt är jag inte intresserad utav.

Linda

Hur lång är du och din vikt? Vad gör du för att hålla kroppen i trim? Dina bästa skönhets tips? Hur var du i skolan? Varför blev du glamourmodell? Kram Linda

Svar: 164 lång och min vikt just nu är 43 kilo. Jag gör inget speciellt har väl hög ämnesomsättning. I skolan.. hum ja gjorde de jag skulle sen gick jag hem umgicks inte så mycket med de jag gick me i klassen då jag alltid hängt med äldre..

Jag kan inte svara på varför jag blev just glamour modell då jag inriktar mig mer på min egen stil. Och det är just därför jag gillar att göra det sen är det ju pluss i kassan så klart;)

 

SB

Hur sjutton kom du med i 100% party??

Svar: För att jag är mig själv. alltså FANTASTISK;)

Victor

Hur ser din drömpojkvän och hur är han som person?

Svar: Jadu, min drömpojkvän ska vara stöttande, och avguda mig samtidigt som han ska ha sitt egna liv. MEn han skall alltid finnas där för mig och vara delaktig i det jag gör lika mycket som jag i hans intressen. HAn får gärna vara mån om sitt utseende och inte ta mig förgivet.

Så länge han är kärleksfull,omtänksam och ärlig så är det min drömpojkvän. Sedan gör det ju inget om han har tattos är vältränad och brun;) precis som jag ( eller inte) haha.

anonymous

Tja!

Undrar över dina mag- och lårmått i cm?

magen är

Nyfikenhet vad man har för mål att ha.

Svar: Min mage är 63 cm och mina lår är 37 cm .

Dina mål tycker jag skall baseras på din benstomme inte efter hur jag ser ut då alla har totalt olik kroppsbyggnad i grund och botten.

 

Linn/ Fluffy ([email protected]) om SISTA dagen med "våga fråga missbill":

Heei, jag udrar lite saker om silikon bröst. Vad är det negativa med det? Finns det några risker? Alla verkar säga olika.

Svar: JAdu negativt INGET! jag ser verkligen inget negativt med det men de enda jag har hört är att vissa inte kan sova på mage, men alla som är kunniga inom området säger att de beror på att man valt förstora inplantat isåfall.

Svar:

Risker finns det alltid med en op, allt detta får du reda på av din läkare under hälsokontrollen:)

På vilket sätt ska man sätta in dem, va är skillnaden mellan framför och bakom bröstmuskeln. Snälla berätta lite mer!

Svar:

Alla dessa frågor kan du läsa om här:

http://www.plastikoperationer.net/ då jag bara är insatt i hur det är att göra under bröstmuskeln och snittet under bröstet:)

Marcus

Sämsta & Bästa med att vara modell ??

Svar: börjar med det bästa så klart hehe, det är så kul att få sätta sin egen stämpel och stil på bild verkligen och att få uppleva så mycket fantastiska äventyr runt om i europa och snart förhoppningsvis i övriga världen. Man träffar helt fantastiska människor oftast, men eftersom modelltjejer redan har ett rykte på sig att vara puckade så kan jag bekräfta att de flesta ÄR det. Så det är negativt när man själv inte har alla indianer i kanoten så att säga och så träffar man andra som typ har 7 svåra år kan vara jävligt ansträngande..

Och sen är de inte så kul att tjejer e så jävla svartsjuka och tror man vill ha deras pojkvän bara för att de lyckats skaffa en. Eller att alla killar tror att man vill ha sex med dem.

 

MAJA TURESSON

du är sjukt snygg!

hur mycket kostade dina "nya" tuttar?

Svar: åh tusen tack raring!:)

De låg runt 30 000 och jag gjorde dem i norge.

 

Postat av: Emma

Hejsan fina du,

Jag tänkte bara fråga om du möjligen skulle ha lust att hjälpa en tjej som mig att sätta i löshår (keratinvax (har förstått att du kan sånt?) ) Eller du kanske bara gör på folk du känner?

Men isåfall, hur mycket tar du för att göra det?

Tacksam för svar.

Ps. Du är sjukt vacker och jag beundrar dig enormt.

Svar: Absolut kan jag göra det, bara att du hör av dig på min mail [email protected] så får vi fixa det.

Åh tack underbara du va glad jag blir!:)

Robin Allarud

Hur gammal var du när du kom på att du var intresserad av att "modella"? Har det varit så sen du var jätteliten eller har det kommit på senare år?

Svar: Jadu runt jag var 16 hade jag min första plåtning.. men sen rann de ut i sanden och sen innan jag blev 18 blev det mycket kring slitz men fick tipset att tänka mig för för att man får ett bäst före datum som utviknings modell och det gjorde jag.

Så jag tappade intresset och började me smink och styling i stället tills jag plötsligt stod framför och insåg hur kul de var igen och la upp bilderna sen blev jag kontaktad av olika uppdraggivare, och sedan dess har de bara flytit på.

 

Postat av: Nenna ♥

Hej, hittade din blogg just i denna stund. Du har ju skitgrym kropp! Hur har du lyckats så bra eller är du en av dom som föds så lycklig?

Svar: Hej! kul att du hittade hit:) jag har nog inte riktigt fötts såhär men enda sedan jag vart liten så har jag varit otroligt aktiv med olika sporter och tränade typ varje dag. så det är nog det som sitter kvar i mig i denna stund:)

Postat av: L

Hej hittade in på din blogg, och jag tänkte börja säga att din bröst förstoring veeerkligen blev väldigt bra! Jag ska göra mina om några veckor, och tänkte bara höra hur stora du hade innan du gjorde förstoringen och hur mycket du la in? Och vilka inplantat?

Väldigt fina som sagt, fin blogg! Kram på dig!

Svar: Kul att du kikade in. Åh tusen tack jag e jätte nöjd jag:D innan så hade jag ca 65 dd liten e och nu har jag 65 f - eller g beroende på vad för bh:) Jag la in 365 och mentor såklart:D

Postat av: N

Har nyss börjat följa din blogg

Skulle en random person få träffa dig nån gång? typ på en fika?

tyckte ja såg att du blivit singel? får man fråga varför?

Svar: Hej kul att du börjat läsa den här skiten hehe:D

Ja isåfall ute bland folk som vanligt folk men inte så att jag bestämmer träff men människor jag inte har någon gemensam med eller nått. Utan de får ske om man kanske springer på någon på events, krogen eller nått som man tycker e en skön lirare.

Ja jag har blivit singel varför tänker jag inte gå in på men det var mitt beslut.

Postat av: Jennifer

Vad krävs för att bli modell?

Sjukt fina bilder!

Svar: jadu att du fastnar på bild;) haha nä men självklart ett tilltalande utseende som får folk att vilja se på dig:)

 

Postat av: anonym

Tjoho bara säga välkommen tillbaka och hoppas ATT det e

Bättre nu än sist snyggt med håret bruden.

Vilken bil märke föredrar du och vilken modell du föredrar

Volvo

Saab

BMW

Audi

Tack på förhand

Svar: Tusen tack, nu känns det bättre och saker börjar ordna upp sig nu:)

Tack tyckte lite slingor skulle göra mig snyggare, eller typ så. haha:)

Jag föredrar BMW just bara för pappa har de ;) mjaau haha nä men jag vill helt klart ha en ny m3 cupé i vit!!! perfekta bilen för en tjej som mig!

Men om jag blev överdrivet rik någon gång så skulle jag vilja ha en ford mustang eleanore gt500 årsmodell -67

¨

Postat av: Hanna

Så sjukt snyggt hår, kan du typ visa hur du stylear det, vilka produkter du använder osv

Svar: kan inte visa för tillfället men här har jag en bekrivning på hur jag gör och alla produkter:)
http://missbill.blogg.se/2011/november/sa-har-far-jag-volym-i-haret.html

Hur långt är ditt riktiga hår? Och hur gör du för att ditt hår ska smälta in med löshåret?

Svar: mitt riktiga hår är bröst-längd typ:) och jag skär in det och är noga med att välja äkta hår som är lika tunt och fint som mitt egna, då det är viktigt att det är samma kvalitet på håret så de är lättare att ta hand om:)

Postat av: anonym

har du någon bil och hur ser den ut isåfall? har aldrig hört eller sett något om din bil

Svar: Nej e rätt så onödigt me bil när man inte har körkort. Men har precis tagit tag i detta Igen... men lutar mer åt mc kort ;)

Postat av: FELICIA I

Cool tjej! Kör du också cross?

Svar: inte för tillfället då jag bor i stan nu:/

Postat av: Sebastian

Hur Ska en kille vara för dig ?

Svar: ärlig,omtänksam,rolig, inte svartsjuk och ha ett eget liv:)

Som jag skrev ovan i en liknande fråga:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0