The bitch is back....

Missbill-The bitch is back.. om ni minns va min blogg egentligen heter;)
Yeah!
Nä inatt sov jag inge vidare heller, mådde lite illa och så sov jag i ca 5 timmar och ville inte alls somna om.
Men plötsligt så gjorde jag de iallfall och vaknade nu segare än segast.
fy faan!
Och idag börjar jag med något jag skulle ha gjort för länge sedan, TRÄNA haha!
Nu när jag har så mycket ilska i mig e de lika bra att ta ut dem på gymmet, så någon stackars liten ung mamma råkar ut för mig på fel ställe...
Neh driver bara, jag skulle aldrig sätta min hand på något så vidrigt:D
Nä men detta blir nog bra, och så får jag nog upp aptiten lite mer med.
Igår kväll så var jag ute på en rejäl powerwalk för att få ut min ilska som kom fram under dagen, och när jag väl e hemma och lugnat ner mig blir jag så äckligt röksugen, vilket e väldigt märkligt då jag inte vart röksugen i nyktert tillstånd på ett år typ.
Så jag henke och joanna drog till coop och köpte ölkorv,negerbollar och cola på glasflaska.
Väl hemma slänger jag in  colan i frysen lite snabt  trodde jag.
Och när jag väl ska dricka den så e den jätte frusen.:(
Lite ledsen sm då!
Och eftersom colan var frusen så tänkte jag om jag trycker dit min tunga på flaskan kanske jag fastnar i den, och de gjorde jag så den hängde i tungan tills den for i golvet och gick sönder..
men helt otroligt att tungan orka hålla upp hela flaskan:D
( okej jag drev om de sista, enabrt för att folk ska kunna skriva om hur blåst jag e;) )

Kommentarer
Postat av: Wall2Wall

Hörde att du gillar hardstyle Här är några låtar/länkar till några av dom bästa enligt mig hoppas gillar dom eller du kanske redan har hört dom



http://www.youtube.com/watch?v=VsX9o6Par8Y

(Toneshifterz - Psychedelic Wasteland )



Angerfist- terror of my speedcore



Headhunterz- save ur scrap for victory



Angerfist- loser



Headhunterz- fear no evil



Så det var mina tips på bra låtar vill har fler tips skicka ett email eller nåt :)



p.s ölkorv,negerbollar och cola is da shit ;) det+ en twilight breakin dawn eller dear john är mysfaktor till 100%

2012-02-29 @ 12:03:10
Postat av: jenny

Vart går åldersgränsen för att vara ung mamma, och vad är det vidriga?

2012-02-29 @ 13:05:19
URL: http://trolllbolll.blogg.se/
Postat av: Lina

älskar din blogg Missbill! följer den starkt! :) <3

2012-02-29 @ 14:16:44
URL: http://rocknrollbrud.blogg.se/
Postat av: linnea

Hur lång är du och hur mycket väger du ungefär ?:)

2012-02-29 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0