Att jag ljuger om min kropp...

Ljuger om hur jag håller min kropp i trim, för att jag är rädd för konkurrens av andra tjejer..

bara för att jag svarade på en fråga av en tjej om hur jag kan få min kropp som den är.
Självklart svarar jag att jag vet inte för jag tränar typ aldrig, skiter i vad jag äter men skratta e bra för magen typ.



Då Fick jag höra ett så intelligent uttalande, om att jag ljuger om min kropp och hur jag håller den i form.
Att jag skulle vara rädd att berätta hur jag håller den i trim för konkurrens bland andra tjejer.

Då undrar jag bara HUR TÄNKTE DU NU? människa..

För det första så behöver jag inte ljuga, för jag är så pass trygg i mig själv och är fan inte rädd för konkurrens bland andra tjejer haha fan ge dig!
alla ser ju olika ut och ser olika ut i folks ögon så vad har jag att vara rädd för?

Nä precis inget...



JAg är jag, och du är du!
oavsett om du tränar, äter på ett visst sett eller klär dig som mig så kommer de alltid finnas skillnad mellan oss människor







Kommentarer
Postat av: Jossan

Tänkte kolla med dig lite.. Hur gör man för att bli modell? Har funderat på detta rätt länge och skulle vilja prova

2012-01-17 @ 18:48:51
Postat av: Madde!

Du har en grym kropp måste jag säga!

2012-01-17 @ 22:47:39
URL: http://maholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0