Det här med att "dumpa"

Något jag undrar är varför alla killar är så MESIGA när det gäller att dumpa..

I min mening så ska en dumpning vara rak och ärlig.

Inte bara få höra orden : det är inte dig det är fel på, det är mig.
För ärligt... så är det ju inte.
Det är ju människan du just satt på,haft ett förhållande med eller liknande som det faktiskt är FEL på i dina ögon.

Istället för att vara snäll och dumpa, och ge fel vibbar vilket faktiskt får tjejer att få förhoppningar om saker är bara elakt. säg som det är och sedan fuck off annars fattar inte brudar.. tyvärr.

och de e inte så kul när du träffar en ny tjej, och dina andra ska springa efter och flåsa bara för att du inte "vågar" säga ifrån på ett ordenligt sett.

Bara ett tips ifrån mig:)


Kommentarer
Postat av: Therese

ställ gärna en fråga i min frågestund :) ska vara 100 % ärlig i 24 timmar, så ställ vad du än vill veta ;) kram

2012-01-15 @ 14:23:38
URL: http://nattstad.se/therese.postner
Postat av: Thomas

Hmm... Måste bara uttrycka mig, det finns faktiskt tjejer som gör likadant. Men som sagt, du har rätt i att man borde säga det rakt ut inte hålla på och fjanta runt. För det sårar mer!

2012-01-15 @ 14:34:54
Postat av: chrille

"Alla" har du blivit dumpad av alla killar eller?

2012-01-15 @ 15:23:07
Postat av: Cris Design Photography

fin bild på dig..

2012-01-15 @ 17:44:25
URL: http://crisdesign.se
Postat av: elin bergsman

fin du är !

2012-01-24 @ 11:51:53
URL: http://elinbergsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0