giving up...

Baby, i can feel myself giving up.

Just nu känns det helt tomt inombords, och jag känner mig helt förvirrad.
herregud vilket jävla drama.

Men de räcker nu, jag tänker inte försöka försvara något som aldrig har hänt tyvärr.
jag har bättre saker att lägga energi på.
Sorry att göra er besvikna men jag har min väg att följa jag har inte tid för stopp.
Sorry!

MEn denna dag började med en super god engelsk frukost mums!


Kände mig skapligt irriterad redan när jag gick upp, men tänkte att de skulle gå över.
Men inte det inte.

Vilket resulterade i kaos nu i eftermiddags, men skönt att de får komma ut;)

Var ute och busade en bra stund med alfons förut, fy fan vilken skön lirare han är egentligen!
medans jag åt frulle så låg han bredvid mig i sin filt^^


Drog och käka me collin förut thaimat, men de smaka inte alls vidare snacka om trött på skiten hihi^^
men jag orkade verkligen inte laga mat, eftersom jag inte kan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0