Paradis ön phi phi island!

Hallooooj på er alla goooa!

Fy fan va underbart det är här på phi phi island.
resan hit var lång, och vi har aldrig sett sådana översvämningar, och så mycket regn någon utav oss.

Men här är det 33 grader, vindstila och strååålande sol.
Det går inte att beskriva med ord hur fantastiskt allt är här.

Vi har även vart på maya bay ön 2 dagar och snorklat helt otroligt var som ett stort akvarium!

men jag som är rädd för fiskar lyckades få panik.
HAHA..

collin råkade simma iväg för långt så jag skulle simma till honom, då slänger båtmänniskan i massa bröd precis runt mig, så jag fick panik och armbågade/ nitade en del fiskar tills jag helt plötsligt fick kallsup, och sedan kunde jag inte andas igenom näsan då mitt cyklop satt för näsan och vattnet smakade så jävla äckligt och salt att jag höll på att spy..

herregud säger jag bara alltid jag lixom^

sedan när vi var på stranden här och badade så blev jag helt plötsligt nypt av en krabb jävel.
Och jag som tror på karma och inte äter saker ifrån havet undrar verkligen WHY!?
hoppas krabbjäveln blir ihjältrampad.
Började faktiskt att blöda av honom ursh!!

Annars äre toppen, hittade en bar här med live thaiboxning, grymt som faan har filmat massa som ni ska få se sen:D

nu ska jag och collin dra och äta sen dricka ÖL;)




första kvällen på phi phi island















Kommentarer
Postat av: D ♥

omg vadfin blogg, hihi!

2012-01-07 @ 12:36:49
URL: http://diollagakima.devote.se
Postat av: Linn/ Fluffy

Heej, jag är en 16 årig tjej som har blivit erbjuden att fotograferas av http://www.ma-foto.se

Men jag är rädd att bli lurad och vet inte hur man ska vara helt säker på att nått är okej. Så ber om råd från dig som är erfaren. Svara så snabbt som möjligt är du snäll! Tack på för hand

2012-01-10 @ 12:55:14
URL: http://fluffys.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0