Tatuera ryggen med texten: fuck off?

Hej hopp alla där ute, så lång min bloggpaus blev då. öööh.
Idag känner jag mig full av energi och lite små ilska.
Jag känner för att göra någonting drastiskt,som att tatuera hela min rygg med texten "fuck off" eller liknande.
Men något säger emot, mina drastiska tankar behöver inte alltid utföras,de brukar inte sluta så bra  hihi

Idag drar jag även i väg till Min gulle Fia tar med mig alfons så de får leka alla 3 hundarna nu.
Alfons känner av vibbarna här hemma vilket inte känns okej, för han ska ju inte bli lidandes för vad vi människor gör.

Ska bli så skönt att komma bort och bara slappna av!

Hur brukar ni göra när ni e ledsna,arga eller sårade?:)


Fia bäst och jag!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

ooh arg då måste jag till ngt ställe inte en kotte är, helst en strand man kan sitta vid & lugna ned sig..eller tar en promenad

sårad, pratar med folk, och sedan försöker åka iväg någonstans^^

vid ledsen är så olika, skriver/pratar av mig, ligga i sängen och bara "är", försöker gå promenad, eller ngt sådant...hoppas du får det kul därborta i alla fall^^

2012-01-25 @ 22:29:20
Postat av: anonym

Jag brukar prata ut med någon man känner så man bara får prata ....sköt om dig massa kramar

2012-01-26 @ 10:42:58
Postat av: Diggar bloggar

Fan va ni är snygga!

2012-01-28 @ 00:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0