Filuriga små under i min heta vardag;)

Heey BLOGGÄÄÄN;)
Nä idag kan jag verkligen inte vara seriös, därför jag ger fan i att göra en video idag, sedan är jag fortfarande skitig i hela ansiktet efter jobbet.
 
 
Hann inte mer än att komma hem så däcka jag på soffan, och sedan när jag vakna en timme senare,vid sex tiden har det vart fullt ös här hemma putsat alla skor och rensat på alla kläder.
 
Jag förstår inte vart alla kläder kommer ifrån!?
Och ändå tycker jag att jag inte har några att ha på mig....
Undrar om det kan vara för att jag är inne på att ha lite slappare stil nu än förut, jag orkar lixom inte bry mig längre..

Det blir väl så när man jobbar med att vara överspacklad,och klä sig i minimala kläder, vilket jag tycker är kul och min stil helt klart, men inte till vardags längre.
 
Nu springer jag helst runt i collins jeans och linnen och bara glider runt i mina boxar skor...
SOOOFT efter en arbetsdag helt klart.
 
 
Men men i fredags kväll så började jag känna mig riktigt krasslig, och blev frusen som faan..
Inge partaj för mig inte utan jag gick snällt till brugerking och låg och gotta mig i soffan med collin
som snällt värmde mig när jag behövde..
 
 
Sedan på lördagen kände jag mig mycket piggare, så vi gick ut på stan och jag köpte lite små skit,
och på kvällen gjorde vi kyckling panerad i cornflakes och hade dem i fajitas Mums!
Och efter det gjorde vi daquiri´s med jordgubb:D
 
 
Igår så gjorde jag grönsaks soppa fast med stark chili chorizo i:)
 
Och sedan vanilj smothie med banan,jordgubbar och lime.
 
Och på kvällen såg vi på filmen rio, då vi bestämde oss för att dra till Brasilien i vinter:D
Gjorde lite varm choklad med mini marshmallows i
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Schönherr

Sjukt vacker är du sara! höra av dig om du ska ner till Malmö någongång då kan vi rocka nattklubbarna här! puss och kramiiiiis :)

2012-07-17 @ 15:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0