Lördagens modell jobb.

Heysan heysan på er!
 
Har haft lite fullt upp de senaste dagarna, då jag även ibland måste prioritera mina vänner..
 
Ska försöka ställa in min mobil så jag kan blogga i från den, de skulle ju underlätta en del:)
 
Men men Iördags så kom ju Karl hit och plåtade mig och så på skoj tog jag och min lillasyster angelica lite Syskonbilder hihi blev jättefint<3
 
Första bilderna vi tog var på en äng med massa blommor... där blev jag bland annat SNIGLAD i håret!!!
De va sniglar överallt på de där jävla busk blommorna och getingar.
Men de funka tills de där myggen kom och verkligen ¨åt upp mig... Kliade som tusan och paniken var nästan framme..
 
Men de blev bra bilder iallfall;)
Senare så bestämde vi oss för att ta lite bilder vid vatten,, där vi helt plötsligt var i en svensexa som var mer en glada av att se en halvnaken brud vid deras grillplats..
 
Även fast de var en bit ifrån så såg de ut som de hade skapligt bra zoom på sin kamera då de tagit bild på mig och lagt ut på fb :P
 
 
Sedan i fredags va jag ute med pumorna;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0