När fok inte har ett liv...

Nu har jag precis landat hemma efter hudiksvall..
 
Loggar in på fb och ser en massa ledsna pojkar som har skrivit till mig om hur dtyg och elak jag är för att jag inte svarar på deras "hej hur är det med dig?vad gör du?" meddelanden typ 40 grr på facebook varje dag..
 
Och även att jag är mer dryg och "ond" enbart för att jag är modell med...
Frågan är bara hur fan folk får ihop saker i deras små skallar...
 
MEN så här är det:
 
Jag jobbar 7-16 varje dag, och kommer hem loggar in en snabbis då fb på mobilerna suger rätt så hårt...
efter detta kanske jag äter,diskar,städar eller helt enkelt sitter på toaletten och skiter,torkar mig och tvättar händerna
PRECIS som alla människor gör. oavsett om de är modeller,pizza bagare,städare,jurist eller liknande..
 
Så jag gör inget av det där för att vara otrevlig utan livet funkar faktiskt så, ond som jag är....
 
Och är det något superviktigt så har de som ska ha mitt nummer en telefon de kan lyfta på och ringa!
Så får man tag på mig;)
 
och så äre med det....
 
 

Kommentarer
Postat av: iblannd

hahaha desperat pojkar elr?

2012-07-08 @ 21:02:15
Postat av: Anonym

Hihi bilden passa ju för bra till texten! Du är cool :)

2012-07-08 @ 21:04:21
Postat av: Zlangen @ facebook

hahaha.-.. klockrent! jag som trodde du var övermänsklig ;) synd att folk int kan fatta saker o ting :(

2012-07-10 @ 19:52:21
URL: http://welcome.to/slangen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0