Att vara lycklig.

Nu ska jag berätta en väldigt simpel och egentligen en självklarhet för mina kära läsare här.
Det handlar om att vara lycklig!
Eller snarare om att bli lycklig:D


Att bli lycklig iallafall för min del är att göra saker som jag vill göra, och som gör mig lycklig.
Jag orkar inte och tänker inte anpassa mig till att leva som någon annan säger åt mig att göra eller som de anser att ett "normalt" liv borde vara.

Lite så att jag skiter fullständigt i att leva för att göra någon annan lycklig.

För är man själv lycklig så gör man någon annan lycklig helt naturligt.

lycka och framgång sprider sig

Så det va de lille;)



en bild på en redig skrattattack i mantorp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0