Stallet och massa pörr och gos;)

Igår vid 2 tiden drog jag med syrran till nya stallet som vi ställt hästen i då mamma ska flytta in till stan.
Allt var perfect och är ett perfect ställe att utbilda en 4åring på.


så vi tog med henne ut på en liten promenix, i ett bostadsområde en bit ifrån stallet så att hon ska få vänja sig vid ljud och olika saker som dyker upp..
men cool som hon är bryr hon sig inte ett skit<3


Detta har jag min bästa lilletuss till lillasyster att tacka för, hon har verkligen gjort en MONSTER jobb med denna skönhet.

Hästen jag har ni är föl till hästen vi nydligen tog bort, båda har verkligen personlighet.
men nova är snäppet värre men på ett positivt sett, man märker verkligen direkt på henne om hon blir sur eller vad hon vill pluttan..

så igår när vi va uta på promenad så satt vi oss på en bänk och nova ville inte alls va kvar där efter några minuter haha
man såg verkligen på henne hur sur hon blev och hade öronen bakåt,kraffsa och försökte gå hemmåt..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0