Vissa kommer tydligen inte längre med sitt liv....

 
 
Vissa tycks inte komma längre med sitt liv tydligen.
Men det handlar ju faktiskt om vad man väljer att lägga fokus på, helt klart!
 
Jag tycker i detta fall tyvärr att detta är tragiskt!
 
Verkligen med tanke på att jag inte ens träffat dig på 2,5 år och du ska fortfarande försöka luska ut saker om mitt liv!?
 
Frågan jag mest ställer mig är, VA FAAN HAR JAG GJORT DIG?
helt ärligt... Du har alltid vart välkommen hos mig, jag har alltid vart trevlig mot dig och tillslut såg jag dig som en vän.
 
Men så fort de tog slut mellan mig och Collin så börja du snacka skit om mig?
Du kallar mig för hora,slampa och snackar så mycket äckligt skit om mig bara för att jag fastnar på bild?
Att jag gör något som jag tycker är Grymt kul?
 
Eller är det att jag väljer att göra något med mitt liv nu när jag är ung, istället för att skaffa barn i ett ostabilt förhållande du stör dig på möjligtvis?
 
Och nu när man får höra 2,5 år efter att du frågar ut Collins vänner om mitt liv?
Snälla du, har du något som du så jävla gärna vill veta så är du välkommen att Be om ursäkt så ska jag sen svara på ALLA dina frågor..
 
Sedan det roliga, att du säger att jag skriver inlägg på min blogg om just dig?
Har jag aldrig gjort men NU gör jag, och eftersom du är så jävla ful och vägrar stå för de du snackar om så kan jag lika gärna skriva detta på min blogg så du kanske tar åt dig och tänker efter på VAD JAG GJORT JUST DIG?
 
 
Men egentligen spelar det mig ingen roll, för en "jag har nte gjort någonting" människa eller " det va inte jag som sa" eller "skylla ifrån sig" människor har inget att göra i mitt liv..
 
Men det enda jag egentligen vill ha är respekt.
 
Vilket är att du kan ge upp att lägga ned all din "fest" tid på diskussioner om mig, eller mitt liv för du är inte inblandad i det.
 i klarspråk håll käften och gå vidare med ditt jävla liv..
 
 
 
Och detta kan jag även passa på att be er små människor som tror ni känner mig osv som snackar så mycket om mig, att ta er en funderare på. Vad har jag gjort dig?
 
JAg har valt att göra något med mitt liv och jag tycker det e otroligt roligt det jag gör.
Nu lyckades det bli att fastna på bild.
 
Ibland önskar man att man kunde ha haft ett intresse som konstnär eller liknande för att slippa allt detta..
 
Men å andra sidan så inte för detta är jag och jag tänker fortsätta med det jag tycker är kul med mitt liv, för att jag lever bara en gång och det är upp till mig vad jag vill göra.
 
Så ett vänligt tips från mig, ni borde komma på vad ni vill göra då skulle ni förstå hur totalt ointressant allt annat är.<3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker du gör helt rätt i som gör det du vill göra just nu och tycker är kul, kan inte förstå varför människor tycker de är något fel med det, folk lägger tyvärr ner mer tid på andra än sig själva, tycker som dig att folk kan lägga ner sin tid på sitt eget istället. Jag tycker du är en klockren brud som brinner för det du vill gör. Fortsätt med det du gör för du är verkligen guld på det du håller på med =) you go girl!!!

2012-06-28 @ 22:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0