Sexy mamma, tvätti tvätti!...

Drog till stockholm i måndags, för att få komma på andra tankar då allt bara strular så KUK mycket just nu..
Men nu börjar de styra upp sig igen, vilket de alltid gör tillslut men de e ju så förbannat störande när de precis sker.
Lyckas ju tydligen ha dragit åt mig strategiskt elaka människor, men tycker mest synd om dem nu faktiskt.
E ju inte jag som blir lidande i slutändan ;)
Nä dags att gå ner till tvätten igen!
Hittade en av mina skönaste sovtröjor igår;) lööv it hihi
Madde kom hit igår och drack vin, och skrattade somfan.
JAg har så jävla ont i magen idag efter allt igår.
Det här med vardagssysslor är verkligen inte kissarnas grej.
Joanna står och hoppar runt i tvättstugan framför värmefläkten och fönar håret.
Madde tror att om man säger två stora klyftor vitlök är 2 hela lökar  haha manska ha i.
Och skala dem kan hon inte heller..
Nä och sova går ju fan inte skrattar ju bara!!

Kommentarer
Postat av: Bäver

Oh är det där en New York Rangers tröja? Hett!

2012-03-08 @ 10:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0