Svar på fråga om Brösten.

elsa om "alla kvinnorsdagen":
hej!! måste fråga bara! du skrev att du op dig i norge men inte vilken klinik. jag opererarde mig (bröstförstoring) på plastikkirurgene av tammy fiabema i oslo. Gjorde du med där och isåfall är du nöjd med allt? Just nu är mina bröst 6 dagar gamla, hade ångest de första dagarna för de gjorde så sjukt ont men nu börjar smärtan att avta lite för varje dag. Däremot så känns det som att mina bröst ska ramla av när jag inte har sport bhn på mig.. som att de domnar bort lite och känns JÄTTEömma... och så bränner det fortfarande lite hela tiden i dom. Kände du likadant i början och hur långt tid tog det innan det försvann? Hoppas verkligen på svar! BTW nice blogg! ;)



Svar: precis där opererade jag mig.
och jag är supernöjd med allt!
Doc tyckte jag inte att de gjorde så ont och brändes som du beskriver, men när man tog av sig stöd bh,n så visst kändes de tungt men tror inte det är något ovanligt att man känner så som du gör:)

Hoppas du blir lika nöjd som jag med dina nya kompisar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0