Dags att gå ned i vikt fat ass hoe!

Som jag tjatat och försökt i 3 års tid att gå upp i vikt men inget har funkat..
Men plötsligt när man blev singel och fick smaka på livets goda johoo då jävlar BÄÄM!
nu väger jag som jag "ska" enligt alla tabeller men jag trivs då fan inte i det alls, så därför ska jag gå ner till 47 tänkte jag.

väger fan 50 kilo nu!? AAAHH.

Så min frukost om dagarna är knäckebröd, med enbart skinka och peppar på, kanske lite italiensk salladskrydda ibland med.
Och en stor kopp te, sedan har jag kommit på att om man blandar svartvinbärs te med citron te blir de såå jävla mycke godare!

Bara ett tips.

Sedan till lunch käkar jag enbart husmanskost.
Typ som köttbullar, mos och lite sås.. mm

Och självklart MOTIONERAR jag, doc inte så mycke när jag e sjuk men en liten promenad blir det allt.

Har ni några tips på hur man går ner i vikt snabbt?
har nämnligen en sjukt kul grej på g så de skulle uppskattas;)



för övrigt e jag sjukt sugen på ett glas rödvin och tacos eller typ annan slags tappas..
men jag får hålla mig!
måste bli frisk med

Kommentarer
Postat av: Anna

Se till att få magsjukan då går du ner snabbt :) nä skojja skämt o sido gumman!! lycka till.. o hoppas du slipper sjukdom o helvete!

2012-05-11 @ 14:36:16
Postat av: Alexander

Ät inte så mycket kolhydrater så går du ner ganska snabbt. Alltså ät mindre av ris, pasta, potatis och liknande! Inte för att jag tycker du behöver gå ner, men gör det du mår bra av!



Och strunta såklart i alkholen en stund framöver om du vill se snabba resultat!

Lycka till!

2012-05-11 @ 16:34:08
Postat av: J

LCHF är ett snabbt sätt att gå ner i vikt i kombination med cardio och intervallträning men det råder delade meningar om hur hälsosamt det är i långa loppet. Jo just det, LCHF står för low carb high fat och går i korta drag ut på att lura kroppen att använda fett ist för kolhydrater som energi. Jag tycker du är kalasfin i kroppen som du är men det viktigaste är att du själv trivs. Att hitta balans är viktigt så att banta fram o tillbaka är värdelöst men det där har du säkert koll på. Maila mig så ska jag maila tillbaka ett program och lite kosttips, finns så mycket att skriva som inte får plats här men träning är sjukt kul och helt underbart bara man har lite distans till det ibland

2012-05-11 @ 16:47:36
Postat av: Fredde

Viktigaste är att räkna kcal och inte äta för lite samt så lite kolhydrater och fett om möjligt. Du bör ligga ca500kcal under ditt dagsbehov. Ät med ca 2-3 tim mellanrum. Inget jäkla lchf som är jävligt ohälsosamt. Å de kolhydrater du ska ta bör vara fullkorn tex havregrynsgröt på morgonen för att sockerbalansen ska ligga stabilt hela dagen. Sen till d viktiga kombinera dagliga promenader med cardio och tänk hela tiden tex trappa ist för hiss, stå ist sitta osv..

2012-05-15 @ 08:10:40
URL: http://speedfreak.nu
Postat av: Annso

Har du prövat grönt te? det har lite annorlunda smak i jämnförelse av svart te :)

Om du ska pröva grönt te så rekommenderar jag ngt fruktigt^^

Vi tjejer ska inte dricka svart te egentligen då det drar ur järnet ur kroppen bl.a. :)

2012-05-15 @ 20:49:29
URL: http://littlecherryy.blogspot.com
Postat av: Kostkungen

Freddes tips är det enda som i sammanhanget är relevant.

LCHF ger stort utslag på vågen för att man tappar depåer, men i avseende kroppskomposition har det ingen betydelse.



Att utesluta kolhydrater påverkar inte fettförlusten överhuvudtaget på bestämd kcal-balans om man jämför med blandkost.



I slutet får du bäst resultat om du läser på istället för att söka quick fixes.



Och cardio förbränner inte fett och påverkar inte heller fettförlusten. För bra komposition är rätt sorts styrketräning i kombination med kcal-planering överlägset.

2012-05-20 @ 23:27:41
URL: http://styrketraningsprogram.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0