Gjorde det ont? Killar SKÄRPNING!

Så här är det, jag älskar verkligen alla människor.
MEN något jag AVSKYR, är folk med en randig skjorta, för stor kavaj, jeans, svart bakåt slikat hår
som men taskig svenska ska säga med en sån där passionerat sliskig röst, och samtidigt vanka sig fram som att han hade snott med sig hela elgiganten på vägen och säga:  SaraHHH saraHHH
gjorde det ont när du fall från himlen sara?

Jag svarar så klart: Gjorde det ont när din mamma tappa dig med flit från 7 våningen och bara skratta?

Jag Hatar verkligen sliskiga "raggnings" repliker
och nej jag är inte rasist jag försöker bara måla upp en bild för er om hur de kan se ut..

URSH!

killar ge er fö fan!


Kommentarer
Postat av: Rebecca Wärn

jag håller helt med dig om det

2012-06-02 @ 16:03:58
URL: http://www.nattstad.se/fuuckmebiitch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0