IM BACK, IM SINGLE and ready to ;)

JA då var de dags för mig IGEN att starta upp den här skiten..IGEN.
Men nu med en mer Sarig attityd..
Bloggar nu mera på 100procentparty.se men tänkte köra upp denna då detta handlar mer om min så otroligt INTRESSANTA vardag;)

Ja sen jag blev singel har jag haft ganska fullt upp då jag fokuserar på mitt egna och de går framåt;) ska bli intressant och se vart detta leder, äntligen nu har jag verkligen kommit på hur viktigt det är att lägga fokus på sig själv och inte andra..

Eller självklart ska man ju vara ödmjuk och bry sig om människor i sin omgivning så klart men det jag syftar på är att gå den vägen som känns rätt för just dig, och passar inte det de människor i din omgivning så förtjänar de inte din energi.

Självklart har det ju inte bara hänt bra saker, senaste tiden.
Tyvärr fick vi tyvärr avliva min prinsessa noelle vi haft i 9 år då hennes benskada inte vill ge med sig alls.:(
detta krossade verkligen mig och jag tänker på henne varje dag<3

Kommentarer
Postat av: Kjell Zlangen Olsson @ fb

jobba och tråkiga ting ochg händelser är en del av livet... dock aldrig roligt nör det sker. men jag tror saker sker för att man ska ta lärdom av nåt. jag hoppas du repar dig snart och är dig själv snart :) du är en bra tjej och person som är svår att inte gilla :) ha d bäst!

2012-05-07 @ 14:24:41
Postat av: Ann-Sofie

Jag beklagar över Noelle, aldrig kul...

Men roligt att se att bloggen är igång igen :D

2012-05-07 @ 14:58:23
URL: http://littlecherryy.blogspot.com
Postat av: Salvatore Greisofe

I'll do what ever ya want X

2012-05-07 @ 17:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0