Ja jag svetsar!? underbar fredag!

Underbar jävla fredag detta faktiskt!
Haft så soft dag på jobbet idag, svetsade fram till 10 typ, sedan drog vi och köpte blommor (ingen stress)
Sedan rast, jobba sen lunch och sluta vid kl 1 jätte bra dag tyvker jag!:P

Lyckades bränna handen idag på svetsen haha, men jag ser de bara positivt då handen snart vänjer sig vid värmen och man slipper få lika ont efter ett tag.

Trodde även att hela mitt hår skulle brännas sönder med, då han framför mig inte höll ned svetsen så de skvätte loppor överallt och hamna rakt på min skydds huva och brände som satan!
inte lätt att va tjej i det läget men men sånt får man ta..

Nu ska jag äta något sedan slä¨nga mig ut på terassen och sola sönder mig och dricka vin!

Ha en skön dag alla!;)


Kommentarer
Postat av: Annso

Haha coolt att du jobbar som svetsare oxå^^

jupps man blir ju härdad efter ett tag:)



Ha en go helg^^

2012-05-25 @ 17:28:53
URL: http://littlecherryy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0