Livets liv, livsnjutare.




Är så fucking glad idag..
Ni undrar säkert va e den där upplåsta silikon brudan nu glad för....
Jo för jag har fått fast anställning som svetsare idag;) YEAH!
Kommer då få gå kurs genom jobbet för mer avancerad svets mm

Fuck va glad jag blev!

Och ni tänker säkert aha svetsare hur svårt kan de va, och vemfan vill jobba med sånt..

Det är ganska simpelt, men jag trivs + att det inte är en massa brudar som ska sitta och snacka pojkväns problem 24/7 i fika rummet eller att jag måste vara så överdrivet trevlig mot folk som jag egentligen inte vill vara trevlig emot.
och att man ska vara så fixad och klädd på ett visst sett för att passa in..

Här kan jag bara dra på mig overallen,sätta upp håret i en knut så kör jag bara...
Behöver inte tänka på ett skit hur trevlig man ska vara,se ut mm..

Så jävla gött och betalningen e de inge fel på heller:D


Nä så nu när jag kom hem, gick jag till kylen plocka fram en bärsh och en ölkorv som jag sitter och göttar mig med!
SÅ jävla gött!






Kommentarer
Postat av: Mogge

Grattis till anställningen :)



Mvh Mogge på naturvård Örebro

2012-05-29 @ 20:00:21
Postat av: Annso

Grattis till anställningen! :D

det är hur gött som helst att slippa sådant som du beskrev i inlägget^^

Jag trivs nästan bäst i garaget med grabbarna än i köket med skvallrande brudar ;)

2012-05-30 @ 10:44:08
URL: http://littlecherryy.blogspot.com
Postat av: N

Kul! Grattis till jobbet ! .... att svetsa är nog bland det roligaste man kan göra om man gillar att jobba med plåt... :)

2012-06-01 @ 09:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0