Måndag, underbara måndag..

Shoo hoo.

hoppas alla ni har haft en trevlig helg, för de har jag iallfall haft..

Började dagen med att vakna vid halv sex, dra till bussen,jobbet och sitta där och tjura lite hehe.
Håller på å ska sluta röka Igen så e lite små irriterad så att säga.

Och nu när jag kom hem så drog jag en tandblekning och nu ska jag kolla på "The real housewifes of new jersey"
Vilket jag underhållit mig med typ hela helgen.

just love it<3

Nä nu ska jag softa e sliten som ett as känner jag, men som tur e är jag ledig i morgon wöööhööw
så då kan jag vila ut:)




Btw följ mig på instagram: missbillBitch

Kommentarer
Postat av: jenniefer

hoppas du haft en bra måndag!:)

2012-05-14 @ 20:08:49
URL: http://jenniieefer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0