Plastik operarationer för tonåringar.

Ja vad gör man om man får en finnig, eller platt tonåring?
JO man går till en plastikkirurg och opererar ungarna..

Själv är jag helt positiv till plastikkirurgi och spec bröstförstoring då jag själv gjort en och är super nöjd.
Och så är det så snyggt med!

Men vart går gränsen, till att det räcker?


När jag såg detta klipp blev jag alldeles stum hur kan man låta sin tonåring alltså ett barn få göra något sånt här?

Även om man är vuxen så ska man tänka både en och 2 grr innan tycker jag och inte bara jag vill ha bröst och köra, de kan inte bara bli annat än fel då..


Kommentarer
Postat av: Sylvia

sålänge barnet har funderat igenom det ordentligt och även föräldrarna är med på det så tycker jag det är okej. men dom vore ha någon åldersgräns på typ 16 iallafall tycker jag.

2012-05-30 @ 19:11:33
URL: http://www.nattstad.se/sylvialorenz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0