Crazy weekend;) Stockholm.

Hej på er raringar!
Jag vet att jag vart jätte dålig på att blogga på senaste tiden men, jag måste passa på att uppleva saker med;)
Inte bara sitta bakom skärmen och skriva om sin vardag..
 
I fredags drog jag och becka ut på partaj vilket slutade med efterfest till kl halv 7 på morgonen, vilket var sjukt vad tiden gick fort haha.
 
Och på lördagen drog vi brudar upp till Stockholm för att utföra en galen partykväll vilket det blev på alla sett och vis;)
 
Har iallafall haft det toppen och det var en perfekt helg att fira in början på något nytt som min utbildning som började idag!
Jag har en riktigt bra magkänsla faktiskt detta kommer bli toppen.
 
Det enda jag måste kämpa med nu är att våga släppa loss och lära känna nya människor på skolan men det e svårt eftersom jag e rejält folkskygg privat... människor e riktigt elaka.... e annat när man jobbar meeeen får sluta dra alla över en kant:)
 
Nu ska jag fortsätta kolla på the real house wifes of beverley hills<3 
 
bjuder på en oretuscherad bild från göran magnusson;)
 
 

Kommentarer
Postat av: agnesandersson

Började blogga igen för någon dag sen, så det skulle vara super kul om du kikade in på den och kanske slängde iväg en kommentar om vad du tycker om den? http://acandersson.devote.se
kram♥

2012-11-09 @ 17:14:40
URL: http://acandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0