desperate dating! No is no...

 
 Jag tror jag ska bli en dejting förmedlare.
Finns ju anpassade sidor för dejting som dejting sajter osv, för folk som faktiskt vill träffa folk på nätet och dejta sånna.
Men folk verkar tydligen inte ha uppfattat detta, utan går ut på facebook och raggar via internet..
 
Och eftersom jag Aldrig skulle dejta en okänd människa som skriver på facebook.
Så kanske jag skulle starta en förmedling för dessa "Kap" till killar som skriver hur mycket de vill ligga och träffas för man slänger upp en bikini bild på facebook.. Riktiga kap till killar eller va säger ni tjejer?
 
 
Vet inte varför folk tror automatiskt att man vill dejta och ha lite rajtantajtan med dem bara för man lägger upp modellbilder...
 
O h när man säger NEJ så tror folk att de kan övertala...
MEn snälla jag bjuder på mat, sprit, kryssning,resa eller vad de nu kan vara. men nu är det ju inte pengarna de e talan om utan att jag inte VILL träffa just dig eller fika,äta mat osv.
 
Och så är man plötsligt en hora för att man inte vill träffas.... undrar vem som är hora egentligen som lägger till allt den ser och hoppas på att få supa ner tjejer.... Just sayin!;)
 
 
 
AH menn gud skyll dig sjäälv som lägger ut bilder DÖÖH!
Ah jag lägger ut bilder men det betyder väl faktiskt inte att jag inte är upptagen eller har egen vilja.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robert Bobby Kosteiko Larsson

Helt riktigt!!

2012-11-13 @ 16:05:09
Postat av: någon

Fast sen så tar ju horor betalt för sex och försöker inte muta folk till att ligga... så om du hade tackat ja så hade det varit du, men eftersom att du sa nej så är ju ingen av er det.

2012-11-14 @ 22:02:25
Postat av: Robin

Måste bara fråga om du inte har lust slänga upp en bild på din gadd du har på armen, nog för att jag är kille men har en ängel på armen och tycker de är snyggt, alltid skoj att se vad andra har gjort för "motiv" :) (du har kanske lagt upp den tidigare men skadar inte att skryta haha)

/Robin

2012-11-17 @ 20:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0