HELLO! im home / QLIMAX 2012

Hallo mina småå hjärtan!
förstår att ni saknat mig, då de va över 1 vecka sedan jag bloggade sist.
Men jag har haft det för bra, och att komma bort en stund behövdes kam jag säga!
Laddat om batterierna och har bara en massa positiv energi just nu.
 
QLIMAX vad ju iallfall ÄNNU bättre än förra året vilket jag aldrig trodde skulle gå men johoo jävlar att de va fest:D
Var kanske 10 000 mer pers i år så de va väl runt 35 -40 000 pers där:D
 
Mina ursnygga dans fötter:P 
Här får ni lite filmer på vad ni missade;)
 
Öppning!
Årets Qlimax anthem.
 
 
 
För övrigt sprang vi mest runt och gjorde holland osäkert;)
Helt galen helg vill jag lova..
 
 
HAHA jag och rebecka dog när vi sågg dessa negrer i taket!? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0