Idiotiska vardags problem för fejk pattar..

Har hänt mig ett flertal gånger att folk skriver liknande tll mig:

Vadå riktigt fina i så fall?
Är väl jag som överanalyserar som vanligt just nu
MEN, om jag tycker ett par bröst e riktigt fina så skiter jag väl i om de e fejk eller inte?
de va  ju just de jag tyckte va snygga...
 
Så blir de helt plötsligt mindre fina för att de e fejk?
 
Och till obildat folk så funkar det så här:
Har man bra förutsättningar innan operationen så blir de ju kanonbra resultat.
Bara öppna upp och skicka in så att säga haha:D
 
men har man inte så bra förutsättningar som kanske ojämn byst,osv då är de betydligt mycket mer jobb och man kan bland få operera vårtgården osv på bysten..
 
Vet inte om de e jag som tänker för mycke igen haha:D
 
Folk ska va  så anti fejk, men se de kan va snyggt i visas ögon men oftast är det så snygga "förbjudet" att ha opererat sig så de vågar oftast inte stå för att de fortfarande ser lika snygga ut, utan de slänger hellre ur sig en kommentar om att de inte alls är fina osv just för att det är sån tabu att tycka att fejk är snygga.
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag förstår att du får den frågan ofta, eller att det finns en del avundsjuka som vill klanka ner på dig - men om jag får säga min mening:

Oavsett om du opererat dig eller inte hade du ändå varit vacker :)

Ha en fin kväll!

2012-11-21 @ 16:39:48
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0