Lyckliga jag:D taaack rara rara rara!!

Hallå my darliings!
Gud vilken flummig dag det har vart i skolan idag.. kan kortfatta dagen med att säga att jag fått lärt mig om autistiska plåtar, trycka på en mig/mag knapp som jag gjort i ett halvår.
Sett en kuk i en låda och tjatat om en stencool lasersvets...
Skön dag!:D
 
Har så otroligt härlika lasskompisar med, faktiskt mina gamla arbets kamrater så känns tryggt då jag e skapligt folks skygg då de ska va ett sånt jävla tjat om mina tuttar och bilder...
MEn snälla det är MINA bröst,MIna bilder/ jobb och jag är fortfarand en helt vanlig tjej som skiter,petar näsan och lever ett normalt liv som alla andra..
Vissa värkar tro att jag är som en jävla porslinsdocka..
 
jobb är jobb och privat är privat:)
 
MEn måste iallfall få säga att jag blev så himla lycklig när jag loggade in på bloggen nu och såg alla fina kommentarer från er läsare:D
NI ska veta att det verkligen värmer i mitt hjärta när ni skriver sådant och öppnar er för mig, vissa saker publicerar jag inte, men ni kan verkligen få en skit dag att bli en toppen dag!
 
Önskar jag und krama er ibland men ni får nöja mer med en liten släng puss:)
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0