Nya Naglar - Erikas skönhet.

Hallå på er!
Har vart och fixat naglarna idag hos Erika.
Idag blev de lite design med min favoritfärg turkos :D
Sjukt bra vad de håller dessa naglar:)
 
 
Supernöjd som vanligt:)
 
Ni har väll inte missat Erikas erbjudanden?
 
Resten av året håller Erika toppen priser så du kan unna dig själv lite lyx innan/under jul och nyår och varför inte ge bort ett presentkort till någon du tycker förtjänar det !?

Nagelförlängning i akryl/gelé med tipp eller mall kostar 500:- (ord 700:-)
Återbesök akryl/gelénaglar 400:- (ord 550:-)
Fransförlängning 550:- (ord 650:-)

  Erika använder sig utan en snabbakry ifrån REQ, har testat olika märken och kommit fram till att detta märke är bäst och hållbarast - ger snyggast resultat. Gelén Erika använder kommer ifrån scratch of sweden och samma där så tycker jag att den uppfyller mina krav.

Erika bygger och designar nageln utefter dina önskemål och på de sättet som ger dig längst hållbarhet och snyggast resultat. Återbesök bör man göra var 4:e vecka för att de ska hålla sig snygga och fräscha.

  Erika använder sig utan svarta singel fransar när erika gör en förlängning och de tar ca 1 timme, man bör fylla på inom 3 veckor för att de ska hålla sig snyggt och då tar jag 20:-/frans (maxpris 400:-)

Ring och boka din tid på 019-12 90 80
Eller kom in på Hår & Nagelbandet, Järntorgsgatan 5 Örebro
 
För för bilder kolla in Erikas facebooksida:http://www.facebook.com/ErikasSkonhet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0