Att vara stark!

Att vara stark är inte 
att aldrig falla 
att alltid veta 
att alltid kunna 

Att vara stark är inte 
att alltid orka skratta 
att hoppa högst 
eller vilja mest 

Att vara stark är inte 
att lyfta tyngst 
att komma längst 
eller att alltid lyckas 

Att vara stark är 
att se livet som det är 
Att acceptera dess kraft 
och ta del av den 
Att falla till botten 
slå sig hårt 
och alltid komma igen 

Att vara stark är 
att våga hoppas 
när ens tro är som svagast 
Att vara stark är 
att se ett ljus i mörkret 
och alltid kämpa 
för att nå dit
Jag kan vara stark
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Helt klart värt att tänka på:)
Hitta en bild på mig från några veckor sedan hos emma i hennes klänning jag provade.
Jag är ju med soft men jag älskar den så ska beställa hem massa klänningar nue:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0