Bästa helgen på länge!

Hej på er mina små glädje tussar<3
 
Gud va glad jag är idaaag eller har vart de hela helgen,tror de där gympasset med jobbet satt igång mitt lyckorus:)
Har sån träningsvärk så jag springer runt som typ ozzy här hemma^^ fatas bara de där runda solglasögonen så vore de på priken likt.
 
I fredags drog jag och mötte upp casy hos markus där jocke och co var, sen kom lois och vi drog senare till nivå och sen harrys woop woop!!
Crazy night..
 
Aja igår så drog ajg hem till mathias med bengan där de va typ samma människor som dagen innan och jävla va alla va fest. så drog till strömpis på italobrothers och hoppa runt..
Men tyckte inte alls de spela speciellt länge... eller de kanske bara va jag haha!
 
Aja iallfall i eftermiddag eller a kl 5 så ska jag sätta mig på tåget mot västerås där de ska plåtas en massa för streetrace.se
Kommer bli kanon!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0