Hatar min kropp!!

Hej hopp på er små skruttar!
Idag började jag med att ringa vårdcentralen och sjukhuset osv ang min huvudvärk.
Och nu kom de fram till att jag blivit uttorkad av min förkylning jag gått med i en månad + 1v.
 
Så idag ska jag dricka ca 5 klunkar vatten var 10e minut så ska jag få träffa en annan doktor imorgon och ta nya prover osv.
 
Det är därför jag fått sådan huvudvärk som jag har för uttorkningen.
 
Jag som trodde det berodde på jobbet eller mina nack spänningar jag har n när de e kallt ( har whiplash)
 
Jag har verkligen försökt med att för att bli frisk men detta har lyckats pajjat min mage ännu en gång.
Så kroppen kan tyvärr inte ta upp allt den behöver.
 
Just nu HATAR jag min kropp över allt annat.
Jag vill så gärna kunna göra dessa saker jag verkligen känner 100% för.
 
Men det gör det ju tyvärr bara ännu värre och man märker mer och mer hur kroppen bit för bit går sönder..
 
Som de sa på jobbet att stanna upp nu och så tar du det lugnt och blir frisk.
det är viktigt att låta kroppen vila.
Men jag kan ju inte ta det lugnt, jag blir stressad när de inte händer något.
 
Nä ursh vilket piss skit känner jag rent utav.
 
Men får väl se vad som händer efter imorgon de suger rejält iallafall, och jag hatar sjukhus osv.. just därför jag alltid väntar in i det sista och då är de oftast försent..
 
Men men Just nu springer jag runt i mina nytvättade lexington brallor och glider runt med en kopp te:)









 
 
Och då har jag ett jätte tips till er där hemma.
Jag brukar köpa lipton taste collection box med smaker. den ser ut såhär:
Och något som jag tycker är jättegott när man tröttnat på alla dessa efter ett tag är att blanda dem:D
Typ citron och svartvinbär MUUMS!:D
 
 
Så äter jag lite godis tänder med:D
Man får både ankläpp och vita tänder med dem;)
 

Kommentarer
Postat av: Natta

Haha, sköna bilder längst ner! :) Och det var inget dåligt tips, det där om téerna, det har jag aldrig tänkt på att man kan göra! Hehe! Hoppas du blir bättre i kroppen också! Take care! Kram!

2012-10-04 @ 16:13:10
URL: http://Bailo.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ganska tjock

2012-10-04 @ 21:04:32
Postat av: Linda aka Javamorsan

Jag och min kropp blev ovänner för ungeför 15 år sen. Inte helt försonats ännnu tyvärr. I sinnet är jag frisk men kroppen vill inte alls vara med och leka!
Hoppas allt blir bättre snart för dig!

2012-10-05 @ 08:10:18
URL: http://baralinda.se/wordpress
Postat av: Marty

ett sjukt gott Te är tahiti! men finns typ inte kvar någonstans :/ men det är också lipton. Kan säkert beställa det via nätet.

2012-10-05 @ 15:53:56
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga upp en bild på din tatuering på höften ? :) ser grymt cool ut!

2012-10-10 @ 12:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0